Friday, October 23

Belated Birthday Entry for Danish

HAPPY BELATED BIRTHDAY WISHES FOR MY
LITTLE ONE


MUHAMMAD HAMI DANISH
24.09.09

Macam yang aku dah janjikan aku akan tulis entry pasal birthday Danish yang pertama yang disambut pada 3 oktober 2009. Oleh sebab birthdaynya jatuh pada hari raya, maka terpaksa la ditangguhkan kepada tarikh tersebut kerana nak dibuat bersama ngan open house. Okey la kat sini aku dah upload gambar yang sempat ditangkap. Gambar banyak tapi hanya 4 keping ni je yang aku nak tayang kat sini. For futher information please look at the pictures below okey?

Ni gambar Danish ngan mak mertua aku Raja Ramlah Binti Raja Sulong. Mak mertua aku lah antara orang yang paling sibuk pada hari tersebut. Danish ni paling manja ngan Nenda dia. Bila nenda dia dah dukung orang lain dah tak leh ambik dah.. Even aku yang ibu dia ni pun kalah..

Selamat Ulang Tahun Sayang

Yang tulus ikhlas



No comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai, terima kasih ye.. singgah selalu